niedziela, 29 grudnia 2013

Christmas Eve


Przedstawiam wam mój strój z Wigilii. Miałam wcześniej dodać ten post, ale wiecie, tyle wolnego czasu w święta a jednocześnie tak go mało. Poza tym nadal poszukuję sukienki na studniówkę, z marnym skutkiem. Ta sukieneczka została kupiona właśnie podczas poszukiwań i  jest łupem z serii " takie tanie, że szkoda było nie brać".  Upolowałam ją w outlecie Reserved.  Postanowiłam nie pisać więcej, bo i tak mało kto to czyta.

sukienka - reserved (outlet)
pasek - house
naszyjnik - prezent 
 buty - deichmann

10 komentarzy:

  1. Gdzie jest outlet Reserved ? Tylko w Factory ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukienkę kupiłam w Factory, a czy sklepy outletowe Reserved jeszcze gdzieś są nie wiem :(

      Usuń
  2. Heelllo! Just wanted to say website. Keep up the good work!
    browser online games

    OdpowiedzUsuń
  3. sukienka ma przepiękny koralowy kolor kochana
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna sukienka! I ten naszyjnik rewelacyjny ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Irminko, nie bądź rozżalona, najważniejsze, że są ludzie, którzy chcą oglądać Twoje zestawy. A że nie ma ich tysiące, może to i lepiej. Dzięki temu każdy, kto tu zagląda, może czuć się wyjątkowo. Ja nie narzekam. Uwielbiam Twoje eleganckie stylizacje, a połączenie czerwonej sukienki i czarnych rajstop jest fantastyczne. Poza tym lubię Twoje okulary (szkoda, że ich nie masz)... I pamiętaj, nawet jak piszę rzadziej, to nie znaczy, że tu nie zaglądam. A każdy naprawdę świetny zestaw skomentuję. Udanego 2014...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Bardzo miło czyta mi się takie komentarze :) Nie chodzi mi o ilość obserwatorów, tylko że po pierwsze moje wypociny tak czy siak niczego nowego nie wnoszą a napisanie ich zabiera mi tylko czas, a po drugie ludziom się nie chce tego czytać i wcale się nie dziwię ;p

      Usuń
    2. Komuś się jednak chce. Piszesz bardzo interesująco. I masz bardzo interesujące stylizacje! Pozdrawiam

      Usuń
    3. więc Pani Irmino, proszę się nie ociągać... Jak będzie fajnie to powiemy, a jak nie, to też...

      Usuń
  6. This is my first time I have visited your site. I found a lot of interesting stuff in your blog. From the volume of comments on your posts, I guess I am not the only one! keep up the good work.
    Thanks , Ive just been searching for info about this subject for ages and yours is the best Ive discovered till now. But, what about the bottom line? Are you sure about the source?
    Arcade Caving Games
    Baby Diving Games
    Big Decathlon Games

    OdpowiedzUsuń